הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 

שירות לתושב

עיריית מגדל העמק שוקדת באופן מתמיד על שיפור השירות והרחבת השירותים הניתנים לתושביה תוך אימוץ מדיניות של שיפור השירות ושקיפות,
מתן שירות מקצועי ע''פ מדדי ביצוע ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

שירותים מקוונים, דיגיטל ושקיפות

עיריית מגדל העמק משקיעה מאמצים ומשאבים רבים במתן שירות מיטבי לתושביה ובכלל זה שירותים דיגיטליים מקוונים ושקיפות. בשנים האחרונות הקימה מחלקת הדוברות של הרשות מערך דיגיטלי רחב הכולל אתר אינטרנט שהושק על פי חוקי הנגישות, אפליקציה עירונית, ניוזלטר שבועי, עמודי רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם וערוץ יוטיוב ועוד. בנוסף, מאפשרת הרשות לתושבים להיעזר בשירותים מקוונים לניהול "תיק תושב", רישום למוסדות החינוך, פנייה מקוונת למוקד 106, אפשרות לתשלום ארנונה או דוחות חנייה ועוד.

שירותים אלה העמידו את מגדל העמק בצמרת הרשויות הדיגיטליות ולראייה מחקר שבדק והשווה בין השירותים הדיגיטליים שמציעות הרשויות בישראל לתושבים ולעסקים בתחומיהן ממוקמת מגדל העמק במקום השני מבין כל הרשויות והמועצות בגליל-עמקים ובמקום ה-36 בארץ מתוך למעלה מ- 250 רשויות. כמו כן

כמו כן, במדד השקיפות שעורכת מעת לעת עמותת "שקיפות בינלאומית-ישראל" רשמה מגדל העמק הישג חסר תקדים כאשר בשנת 2011 דורגה במקום ה-46 בארץ, התקדמה למקום ה-43 (2013) ושלוש שנים מאוחר יותר, בשנת 2016, עם עליית המודעות לנושא השקיפות ברחבי המדינה, נרשמה הקפיצה הראשונה של מגדל העמק היישר למקום ה-17 במדינה עם ציון של 65% בדו"ח השקיפות השנתי והשיא נרשם בדו"ח השקיפות של שנת 2017 שבו דורגה מגדל העמק במקום הראשון במדינה מבין כלל הרשויות. לצפייה בדוח השקיפות לחץ כאן .

 

שירות לתושב