תחבורה ציבורית

​​רשת של תחבורה ציבורית יעילה ומהירה היא המרכיב הבסיסי והשוויוני ביותר להתניידות בעיר. עיריית מגדל העמק פועלת לשיפור ולהרחבת השירות של התחבורה הציבורית בעיר, בשיתוף עם משרד התחבורה ועם חברות האוטובוסים להבטחת שירות התחבורה הציבורית המיטבי לתושבי ומבקרי העיר, תוך תיאום מיטבי בין כל הגורמים והגופים הציבוריים והפרטיים.​

למידע נוסף בנוגע לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה ניתן לפנות למרכז הארצי לתחבורה ציבורית בטלפון 8787* או באמצעות אתר האינטרנט של מרכז המידע.

למידע נוסף בנוגע למסלולי תחבורה ציבורית ניתן לפנות לחברת האוטובוסים "סופרבוס" בטלפון 1-700-700-181/08-9205005 או באמצעות אתר האינטרנט של החברה.​

טעינה עצמית של רב-קו

טעינה של כרטיס הרב-קו האישי ניתן לבצע באחת מעמדות הטעינה הפזורות ברחבי העיר או באופן מקוון באתר רב-קו אונליין.

האפשרות לטעון את כרטיס הרב-קו אצל נהגי האוטובוס וכמו כן רכישת כרטיס הנסיעה דרכם, בוטלה זאת במטרה למנוע עיכובים בזמני ההגעה של האוטובוסים והסחות דעת של הנהגים למען שיפור הבטיחות והמהירות של הנסיעה.

הזמנת כרטיס רב-קו חדש ניתן לבצע באתר רב קו אונליין.

​נוסעים שאין ברשותם כרטיס רב-קו טעון בעת הנסיעה, יוכלו לרכוש מהנהג כרטיס רב-קו אנונימי טעון לנסיעה חד פעמית.

שימו לב!
אזרחים ותיקים יוכלו להמשיך ולרכוש כרטיסי נסיעה בודד (כרטיס נייר) מהנהג.